#cocacola #youtube #pizza #rap
Jeho najobľúbenejšia reštaurácia je McDonald’s, nápoj Coca-Cola, pieseň Felicita, jedlo pizza a heslo “Humor je dar”. Má rád peniaze, jeho skutočné meno je Teodor First a trúfol si vyroastovať Veca. Trvalý pobyt má na internete, odkiaľ naberá životné inšpirácie. Je samozvaným kráľom sociálnych sietí, a to najmä Instagramu, ale postupne dobíja aj YouTube. Začal produkovať vlastnú internetovú showku s prekvapivo výstižným názvom Joe Trendy Show. Je greenhornom v stand-up comedy show Silné Reči a jeho príbehy pochopí najmä generácia Y.
Oficiálnym členom Silných Rečí sa Teo stal začiatkom roka 2017, vybrúsil svoje stand-up zabávačské skills na klubovom publiku, a potom to dal rovno do televízie JOJ. Zatiaľ účinkoval v štvrtej a desiatej epizóde prvej série a uvidíte ho aj v druhej.
Medzitým brilantne vyroastoval Brančiho Kováča (9,5 tis. videní) a ten ho potom vzal na svoje turné.
Teo kraľuje ako Joe Trendy na sociálnych sieťach, kde si robí srandu z celebrít, politiky, spoločenských tém a zo seba. Takže, tu sú nejaké zanedbateľné čísla:
Instagram:
8,3 tis. followerov
cca 3,5 tis. videní videí
cca 3,6 tis. impresií na InstaStories
Facebook:
5,3 tis. followerov
5,2 tis. fanúšikov
YouTube:
2 tis. odberateľov
Slušné.
Joe Trendy vyprodukoval aj niekoľko instagramových reklamných videí pre známe značky, napríklad pre Citroen (2,3 tis. videní). Pre značku Coca-Cola vyrobil výzvu na súťaž (2,8 tis. videní) a dve produktové videá: jedno (5,2 tis. videní) a druhé (3,5 tis. videní).
Dva a pol roka moderoval rádio show “Príjmi cveng” na Rádiu SiTy so Škrupom a Michalom Nemtudom.
Okrem toho moderoval live športovú kampaň Phoneboarding a Phonesurfing pre Telekom, ktorá získala Bronzový klinec.
Prvou skromnou videovou lastovicou pred Joe Trendy Show bol tento legendárny rozhovor so skupinou NVMERI (1,3 tis. videní).
A na začiatku roka 2018 sa to stalo. Joe Trendy vypustil na YouTube prvú časť Joe Trendy Show (46 tis. videní). Video, v ktorom sa rozprával s raperom Pil C bolo týždeň v Trendoch slovenského YouTube a úspechom omámený Joe chystá ďalšie časti s novými hosťami.